Όμιλος Γαλλικού Πολιτισμού

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ/ΩΝ Δούρου Ραλλού
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕ05
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΙΛΟΥ Η Πεντάμορφη και το τέρας, μελέτη του έργου της γαλλίδας συγγραφέα Γκαμπριέλ Σουζάν Μπαρμπό ντε Βιλενέβ και η απόδοσή του σε θεατρική παράσταση.
ΤΑΞΗ Ε - ΣΤ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ (αν ο αριθμός μαθητών υπερβαίνει τους 20 αιτιολογήστε γιατί) 20
ΗΜΕΡΑ/ΕΣ & ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΜΙΛΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ 1:30- 3:00 μ.μ.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

         Κάνω ένα φανταστικό ταξίδι στη

         Γαλλία και ανακαλύπτω το    

         βαθύτερο νόημα της ιστορίας.            Διαπιστώνω πως:

-        οι άνθρωποι συνηθίζουν να αποκλείουν από μία κοινότητα κάποιον ο οποίος είναι απλά διαφορετικός.

-        δεν πρέπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από την εξωτερική τους εμφάνιση.

-        τα πρότυπα κάθε εποχής ποικίλουν.

-        αν υπάρχει αγάπη και θέληση τα πάντα μπορούν ν αλλάξουν

-        πως πρέπει να πιστεύουμε στον εαυτό μας.

-        σημασία έχει το «είναι» και όχι το «φαίνεσθαι».

Γνωρίζω τη γαλλική γλώσσα και τον γαλλικό πολιτισμό.

Παραλληλισμός με τον ελληνικό μύθο της « Ψυχής και του Έρωτα». Οι Γάλλοι υπήρξαν πάντα λάτρεις του Ελληνικού πολιτισμού που αποτελούσε την αφετηρία τους.

Εμπλουτίζω τις γνώσεις μου και με γαλλικό τραγούδι.

ΣΤΟΧΟΙ / ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
  • Ν΄ αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες στη γαλλική και την ελληνική γλώσσα.
  • Να γνωρίσουν ένα κομμάτι του γαλλικού πολιτισμού.
  • Να δημιουργήσουν, να φανταστούν
  • Να έρθουν σε επαφή με άλλο πολιτισμικό περιβάλλον
  • Να εξοικειωθούν με τη τέχνη
  • Να εντρυφήσουν στη γαλλική λογοτεχνία.

Γλωσσικό στόχοι:

  • Πρόσληψη και παραγωγή προφορικού λόγου με τη βοήθεια πολλαπλών ερεθισμάτων.
  • Εμπλουτισμός λεξιλογίου
  • Παιχνίδι ρόλων
  • Βελτίωση επικοινωνιακής δεξιότητας στα γαλλικά και ελληνικά.

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με τον πολιτισμό της Γαλλίας
  • Να χρησιμοποιήσουν τη ξένη γλώσσα
  • Να αναπτύξουν σχέσεις συνεργασίας
  • Να διαμορφώσουν πολιπολιτισμική συνείδηση
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες και κλήσεις
  • Να αναπτύξουν την αυτοέκφρασή τους
  • Να μάθουν να εντάσσονται σε μία ομάδα
  • Να διαμορφώσουν αισθητική και καλλιτεχνική αντίληψη.
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα τέχνης

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με το έργο
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ

Συνεργασία με τη μουσικό του σχολείου κυρία Μάρα Καραγιάννη και τον όμιλο Μουσικής.

Συνεργασία με τη θεατρολόγο του σχολείου.

Συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ Θεατρική Παράσταση στην ελληνική γλώσσα επενδεδυμένη με γαλλική μουσική
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ

Α μέρος: Γνωριμία με την ομάδα , προσδιορισμός στόχων και πλάνο εργασίας.

Β' μέρος: .     Γνωριμία με το έργο, τα στοιχεία του, τους ρόλους. Προσδιορισμός του εγώ μας, των δυνατοτήτων μας. Ψάχνω και αναλογίζομαι ποιον χαρακτήρα μπορώ να ενσαρκώσω σε σχέση τόσο με τα στοιχεία του χαρακτήρα μου αλλά και με τη συνεργασία μου με τους άλλους.

Γ’ μέρος: δραματοποίηση

ΑΛΛΟ Η επιλογή του έργου βασίστηκε στην ειδικότητα μου που στόχο έχει να τους μυήσει στο γαλλικό πολιτισμό καθώς και στην ηλικία των παιδιών. Η προεφηβεία αποτελεί μια υπέροχη ευκαιρία να αντιληφθεί το κάθε παιδί την αξία του, τη μοναδικότητα του και να χτίσει αρμονικά την επαφή του με τους συμμαθητές του μέσα τόσο από το θεατρικό παιχνίδι όσο και δουλεύοντας για το συγκεκριμένο έργο με τα διδάγματα που τους περνάει.

Θα μας βρείτε εδώ...

Επικοινωνία

 

Ταχ. διεύθυνση: Γεωργίου Ζαρίφη 5

Τ.Κ. 68100 Αλεξανδρούπολη

Τηλ.: 2551024443

Fax: 2551024651

Email:  mail@dim-peir-alexandr.evr.sch.gr

Είσοδος Χρήστη

karakousisdimos-logo

Κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων

Copyright © 2017 All Rights Reserved