Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού (1)      ΣΤΑΝΕΛΟΥΔΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Κλάδος/Ειδικότητα (1)              ΠΕ 70
Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού (2)
Κλάδος/Ειδικότητα (2)
Τίτλος του ομίλου ΒΙΒΛΙΟ…ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ: Εργαστήρια για τη φιλαναγνωσία και τη δημιουργική γραφή
Θεματική/ές που εντάσσεται ο όμιλος Περιβάλλον, Φιλία, Μυθολογία, Ιστορία
Αριθμός ωρών ομίλου ανά εβδομάδα      2 ώρες
Τάξη ή τάξεις που απευθύνεται ο όμιλος    Γ΄ , Δ΄

Προσδοκώμενα μαθησιακά

Αποτελέσματα

Σκοπός του ομίλου είναι η δημιουργία μιας σταθερότερης σχέσης των παιδιών με τη λογοτεχνία και η ανάπτυξη μιας κριτικής αναγνωστικής συμπεριφοράς.        

Ο Όμιλος θα κινηθεί προς δύο κατευθύνσεις: την ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων και την παραγωγή λογοτεχνικού λόγου από τους μαθητές.

Γνωστικοί στόχοι:

Οι μαθητές :

  • ναγνωρίσουντεχνικέςσυγγραφήςενόςκειμένου
  • ναέρθουνσεεπαφήμεόλαταείδηπαιδικώνκειμένων
  • ναεξασκήσουντηδεξιότητατηςαναδιήγησηςιστοριών
  • νααναπτύξουντιςδυνατότητεςκατανόησηςκειμένου
Διδακτική μεθοδολογία Ομαδοσυνεργατική, με τη μέθοδο αυτή θα συνεισφέρουν ο ένας στη γνώση του άλλου ενθαρρύνοντας τον ταυτόχρονα.

Αναλυτικό Πρόγραμμα (με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα

υλοποίησής από Οκτώβριο μέχρι Μάιο    ή Ιούνιο)

                    Οκτώβριο Μάιο

   Κάθε εβδομάδα πραγματοποιείται ένα εργαστήριο, το οποίο περιλαμβάνει 2 φάσεις. Η πρώτη αφορά την ανάγνωση παιδικού βιβλίου, ενώ η δεύτερη αφορά δραστηριότητες (δραματοποίηση, κόμικς, συνέντευξη, διάλογος, ζωγραφική, κατασκευές, μουσική, μαγειρική) που είναι αφηγηματολογικές, αναγνωστικής ανταπόκρισης και εμβάθυνσης, εγγραμματισμού, διακειμενικές και δημιουργικής γραφής. Το πρώτο εργαστήριο θα είναι συνάντηση γνωριμίας, κατά το οποίο οι μαθητές θα κληθούν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο, προκειμένου να γίνουν γνωστά τα ενδιαφέροντά τους, βάση των οποίων θα γίνει στη συνέχεια και η επιλογή των παιδικών βιβλίων.

Διδακτικό υλικό (έντυπο και ηλεκτρονικό)

Λογοτεχνικά παιδικά βιβλία, η επιλογή θα γίνει βάση των ενδιαφερόντων των παιδιών.

http://www.mikrosanagnostis.gr

https://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-glossa-c-d/

Τρόπος επιλογής μαθητών Με κλήρωση
Τρόποι αξιολόγησης μαθητών Αυτοαξιολόγηση - ερωτηματολόγιο
Προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα ομίλου (ημέρα/ώρα έναρξης/ώρα λήξης) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13.30-15.00
Τόπος διεξαγωγής ομίλου Σχολική Βιβλιοθήκη
Ειδικοί εξωτερικοί συνεργάτες Μουσείο παραμυθιού
Συνεργασίες (ιδρύματα, οργανισμοί, σχολεία, φορείς, πρόσωπα κ.ά.) Π.Τ.Δ.Ε του Δ.Π.Θ, Δημοτική Βιβλιοθήκη, Γιολάντα Τσορώνη (συγγραφέας), Λιάνα Δενεζάκη (εικονογράφος), Μαρία Καραγιάννη (μουσικός του σχολείου), πρόγραμμα etwinning
Εκπαιδευτικές επισκέψεις -
Τρόπος αξιολόγησης του ομίλου Φύλλα εργασίας, ερωτηματολόγια, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση
Παραδοτέα Ανάρτηση δράσεων στο blog του ομίλου, στην ιστοσελίδα του σχολείου, δραματοποιημένο έργο «Παραμυθορουφήχτρα»,
Βιβλιογραφία

Μπρασέρ, Φιλίπ. (2014). 1001 δραστηριότητες για να αγαπήσω το βιβλίο. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Ροντάρι, Τζάνι.(2003). Γραμματική της φαντασίας. Εισαγωγή στην τέχνη να επινοείς ιστορίες. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Θα μας βρείτε εδώ...

Επικοινωνία

 

Ταχ. διεύθυνση: Γεωργίου Ζαρίφη 5

Τ.Κ. 68100 Αλεξανδρούπολη

Τηλ.: 2551024443

Fax: 2551024651

Email:  mail@dim-peir-alexandr.evr.sch.gr

Είσοδος Χρήστη

karakousisdimos-logo

Κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων

Copyright © 2017 All Rights Reserved