1ο Π.Π. Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης

Σχολικό έτος 2013-2014

   Τρίμηνο Α΄   

ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ (Ε.Ζ.) Συμπεριλαμβανομένων των ΠΡΟΓΡ. ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

α/α

Θέμα

Τάξη -εις

Εκπαιδευτικός -οί

Διάρκεια

Στόχοι

Δραστηριότητες

Παραδοτέα

Πρόγραμμα
 Σχ. Δρ/των

1.

Κυκλοφοριακή Αγωγή στα πλαίσια του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας

Δ2

- Κοσμά Γεωργία ΠΕ06

- Μπρούτσου Φωτεινή ΠΕ70

Δεκέμβριος 2013- Μάιο 2014

- ευαισθητοποίηση των μαθητών  σχετικά με την οδική ασφάλεια και συμπεριφορά και διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης μέσα από την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας

- ανάπτυξη ψυχοκινητικών δεξιοτήτων

- παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου

-Καταγραφή- επεξήγηση σημάτων οδικής κυκλοφορίας στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου

- Έρευνα στο διαδίκτυο για χρήσιμες συμβουλές οδικής ασφάλειας για πεζούς και οδηγούς.

- Επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής.

- Δημιουργία αφίσας στην αγγλική γλώσσα με οδηγίες για την οδική ασφάλεια πεζών και οδηγών.

- Αυθόρμητος αυτοσχεδιασμός  στην αγγλική γλώσσα σημάτων οδικής κυκλοφορίας.

Ναι

2.

Μέσα μεταφοράς και συγκοινωνίας

Δ1

- Αγάθη Καφετζή ΠΕ06

- Παπαδάκης Χρήστος ΠΕ20

Δεκέμβριος 2013- Μάιο 2014

- Να ανακαλύψουν και να γνωρίσουν τα μέσα συγκοινωνίας.

- Σύγκριση και ταξινόμησή τους

 -Να συνδέσουν την παρουσία συγκοινωνιακών και μεταφορικών δικτύων με την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών του ανθρώπου.

- Ταξινόμηση μέσων συγκοινωνίας και μεταφοράς με το πρόγραμμα εννοιολογικής χαρτογράφησης (kidspiration),

- Ανάγνωση του βιβλίου του Ιουλίου Βερν «Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες»

- Δημιουργία ερωτηματολογίου στην Αγγλική γλώσσα με θέμα τα μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς.

-Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου σε χώρους-σταθμούς μέσων μεταφοράς.

- Δημιουργία πόστερ με φωτογραφικό υλικό και εικαστικές δημιουργίες

- Δημιουργία κόμικ με χρήση Toondoo

- Θεατρικό παιχνίδι. Δημιουργία  βίντεο με κατάλληλο λογισμικό (windows movie maker).

Ναι

3.

ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA - Προστασία ακτών και θαλασσών

Δ2

- Μπρούτσου Φωτεινή (ΠΕ70)

- Παπαδάκης Χρήστος (ΠΕ19)

Οκτώβριος 2013- Μαίος 2014

- Να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν σε σχέση με το θαλάσσιο περιβάλλον και να γίνουν υπεύθυνοι, περιβαλλοντικά ενήμεροι και ενεργοί αυριανοί πολίτες.

- Να γνωρίσουν τις θάλασσες & ακτές στον τόπο μας, στην πατρίδα μας, στον πλανήτη μας.

- Να γνωρίσουν τους αρμόδιους και το έργο τους

- Να γνωρίσουν τα επαγγέλματα της θάλασσας

.

- Υιοθεσία ακτής - Εθελοντικός καθαρισμός ακτής

-Εντοπισμός -γνωριμία με τις θάλασσες

- Μελέτες πεδίου

- Ενημερωτικές επισκέψεις

- Προσέγγιση του θέματος μέσα από Λογοτεχνικά κείμενα –Συνεντεύξεις με  σχετικούς επαγγελματίες

- Γνωριμία με τη Μεσόγειο

Έρευνα

- Μελέτη για τα απειλούμενα θαλάσσια είδη

- Δραματοποίηση ς για τη θ νερό τ λλον περιβνπαραμυθιού

- Κατασκευές

- Ανακύκλωση υλικών

 - Συμμετοχή σε τοπικές δράσεις 

- Έκθεση κατασκευών – έργων ζωγραφικής – φωτογραφιών για τη θάλασσα.

- Δημιουργία φυλλαδίου – κώδικα για την προστασία των ακτών και της θάλασσας.

NAI

4.

Η ΝΙΚΗ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Δ2

Μπρούτσου Φωτεινή (ΠΕ70)

Νοέμβριος 2013 – Μάιος 2014

Οι μαθητές/τριες να:

-Γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με τη «Νίκη της Σαμοθράκης»

-Ευαισθητοποιηθούν και να συμμετέχουν ενεργά σε θέματα προστασίας και διατήρησης της αρχαίας κληρονομιάς

-Γνωρίσουν και να διακρίνουν την αρχαιολογία από την αρχαιοκαπηλία

-Συνειδητοποιήσουν τη σπουδαιότητα της Νίκης της Σαμοθράκης διαχρονικά και διαπολιτισμικά σε τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο

Αναζήτηση και συλλογή πληροφοριών, φωτογραφιών και δημοσιευμάτων

-Μελέτη χαρακτηριστικών του αγάλματος της Νίκης/ιστορία, γλυπτική, και τέχνες στην αρχαιότητα

-Επισκέψεις σε Μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους

-Ανασκαφή στο σχολείο/κατασκευές αγαλματιδίων-ομοιωμάτων της Νίκης

-Επίσκεψη στο νησί της Σαμοθράκης, το Αρχαιολογικό Μουσείο, το ιερό των Μεγάλων Θεών

-  Παιχνίδι ρόλων

- Επιστολή – email στο Μουσείο Λούβρου & φορείς για την επιστροφή της ΝΙΚΗΣ

Δημιουργία ενδύματος της Νίκης με υλικό από τη σχετική μουσειοσκευή

-Πόστερ με συναισθήματα για την κλοπή των γλυπτών

-Κατασκευές αγαλματιδίων-ομοιωμάτων της Νίκης

-Άλμπουμ με σχετικές φωτογραφίες

- Έκθεση κατασκευών – ζωγραφικής με θέμα τη ΝΙΚΗ, δημιουργία παρουσίασης ή μικρού video για τη ΝΙΚΗ

- Άρθρο σε εφημερίδες & έντυπα,

NAI

5.

«Δέλτα του Έβρου-Λιμνοθάλασσα Δράνα»

Δ1

Πίνιου Ματούλα (ΠΕ70)

Καφετζή Αγάθη (ΠΕ06)

Παπαδάκης Χρήστος (ΠΕ20)

Δεκέμβριος 2013- Μάιος 2014

- Κατανόηση της ανάγκης ύπαρξης των υγροτόπων και της αξίας του υγροτόπου για τα πουλιά σε κάθε εποχή του χρόνου.

- Να κατανοήσουν τους λόγους για τους οποίους πρέπει να αποκατασταθεί η επικοινωνία της Δράνας με τη θάλασσα.

-Να μάθουν να αναγνωρίζουν τις  κύριες κατηγορίες πουλιών και κάποια σημαντικά είδη πουλιών στο Δέλτα του Έβρου.

Μελέτη στην Αγγλική γλώσσα κάποιων παραμέτρων του ποταμού Έβρου, όπως η ιστορία του,  τα προστατευόμενα ζώα που κατοικούν εκεί

 -Ανάπτυξη ικανοτήτων ομαδοσυνεργατικού πνεύματος με χρήση εργαλείων web2.0 (wiki).

- Δημιουργία wiki και συνεχής ενημέρωση του.

- Προβολές ταινιών για τον υδροβιότοπο του Έβρου.

- Επίσκεψη των μαθητών στη λιμνοθάλασσα.

- Φωτογράφιση της λιμνοθάλασσας καθώς και των πουλιών που την κατοικούν.

- περιβαλλοντικά παιχνίδια

-  Δημιουργία κολλάζ και αφισών με μηνύματα.

- Δημιουργία φυλλαδίου με εικόνες και πληροφορίες σε μορφή ταυτότητας για κάθε απειλούμενο είδος που ζει στο Δέλτα του ποταμού Έβρου

- Φωτογραφίες από την εκπόνηση του προγράμματος στην ιστοσελίδα του σχολείου.

NAI

 

Θα μας βρείτε εδώ...

Επικοινωνία

 

Ταχ. διεύθυνση: Γεωργίου Ζαρίφη 5

Τ.Κ. 68100 Αλεξανδρούπολη

Τηλ.: 2551024443

Fax: 2551024651

Email:  mail@dim-peir-alexandr.evr.sch.gr

Είσοδος Χρήστη

karakousisdimos-logo

Κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων

Copyright © 2017 All Rights Reserved