Α' Τάξη

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Εκπ/κοί : Αποστολίδου Πελαγία Τάξη/Τμήματα: Α1

Σχολικό Έτος: 2016-17

 
Α/Α

ΤΡΙΜΗΝΟ/

ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ

ΜΑΘΗΜΑ

 

Ή

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ / ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΔΡΑΣΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ/

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΣΤΟΧΟΙ
1 1ο τρίμηνο Μελέτη Περιβάλλοντος Επίσκεψη στο Πάρκο  Μελέτη χλωρίδας και πανίδας  το φθινόπωρο.
2 1ο τρίμηνο

Ευέλικτη Ζώνη

Πρόγραμμα αγωγής υγείας

«Ο δρόμος κι εγώ»

Βόλτα στη γειτονιά  Μελέτη επικίνδυνων σημείων.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Εκπ/κοί : ΠΑΠΑ ΔΩΡΑ Τάξη/Τμήματα: Α2

Σχολικό Έτος: 2016-17

 
Α/Α

ΤΡΙΜΗΝΟ/

ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ

ΜΑΘΗΜΑ

 

Ή

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ / ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΔΡΑΣΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ/

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΣΤΟΧΟΙ
1 1ο τρίμηνο Ευέλικτη  ζώνη

Εθνολογικό Μουσείο Θράκης

 Παίζοντας μες στο χρόνο: 

Τα παιδιά ταξιδεύουν μέσα στο χρόνο γνωρίζοντας και παίζοντας αρχαία και παραδοσιακά παιχνίδια.
2 1ο τρίμηνο Μελέτη Περιβάλλοντος Επίσκεψη στο Πάρκο  Μελέτη χλωρίδας και πανίδας  τo φθινόπωρο.

3

1ο τρίμηνο

Γλώσσα

«Οι μικροί αρχαιολόγοι της Θράκης» σε συνεργασία με το Θέατρο Σκιών «Τα παραμύθια του Καραγκιόζη» υλοποιούν στη σχολική τάξη το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βιωματικού χαρακτήρα με τίτλο «Τα παραμύθια του Καραγκιόζη».

Οι μαθητές να γνωρίσουν την τέχνη του ελληνικού λαϊκού θεάτρου σκιών. 

4

1ο τρίμηνο

 

 

Γλώσσα

Επίσκεψη στην Art gallery

 

 

Να γνωρίσουν τα παιδιά έλληνες ζωγράφους και τεχνικές ζωγραφικής .

5

       

6

       

A/A Τάξη Εκπ/κος Τρίμηνο/Ημ-νία

Μάθημα ή

βιωματική δράση/

καινοτόμα δράση

Επίσκεψη/ Δραστηριότητα

ΣΤΟΧΟΙ
1

Α1

Α2

Γεωργιάδου Χρυσούλα , Μαυρογένη Σουζάνα,

Τσολακάκη Αθανασία, Καραβοκύρη Βιργινία.

Α Τρίμηνο

Γλώσσα

Αντίο Θάλασσα

Παραλία της πόλης Αλλαγή εποχών
2

Α1

Α2

Γεωργιάδου Χρυσούλα , Μαυρογένη Σουζάνα,

Τσολακάκη Αθανασία, Καραβοκύρη Βιργινία.

Α Τρίμηνο Μελέτη Περιβάλλοντος Πάρκο προσκόπων Περιβαλλοντικά Παιχνίδια
3

Α1

Α2

Γεωργιάδου Χρυσούλα , Μαυρογένη Σουζάνα,

Τσολακάκη Αθανασία, Καραβοκύρη Βιργινία.

Α Τρίμηνο

Μελέτη Περιβάλλοντος Ιστορικό μουσείο Παραδοσιακά επαγγέλματα

1ο Π.Π. Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης

Σχολικό έτος 2013-2014

    

ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ (Ε.Ζ.) Συμπεριλαμβανομένων των ΠΡΟΓΡ. ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

α/α

Θέμα

Τάξη -εις

Εκπαιδευτικός -οί

Διάρκεια

Στόχοι

Δραστηριότητες

Παραδοτέα

Πρόγραμμα
 Σχ. Δρ/των

1

Η γειτονιά του Σχολείου μου.

Α’1

Βιργινία Καραβοκύρη, ΠΕ 70

8 διδακτικές ώρες

Οι μαθητές:

1.να γνωρίσουν καλά τη γειτονιά του σχολείου τους,

2.να είναι ικανοί να περιγράφουν  προφορικά τη γειτονιά του σχολείου τους,

3.να μπορούν να διατυπώνουν απόψεις για τη βελτίωση της γειτονιάς.

1.Περίπατος στη γειτονιά του σχολείου μας. Παρατήρηση των κτιρίων των μαγαζιών κ.α. Συζήτηση με επαγγελματίες της γειτονιάς.

2.Ζωγραφική , περιγραφή σχολιασμός.

 3. Δραματοποίηση : πολίτες στο ραδιοφωνικό σταθμό.

Αρχείο με τις εργασίες των παιδιών και φωτογραφικό υλικό.

ΟΧΙ

2.

«…είναι που ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη.»

Α’1

Βιργινία Καραβοκύρη, ΠΕ 70

8 διδακτικές ώρες

Οι μαθητές :

1.Να γνωρίσουν την ιστορία του Θεάτρου Σκιών και πιο συγκεκριμένα του Καραγκιόζη.

2.Να γνωρίσουν καλύτερα τις βασικές φιγούρες του θεάτρου Σκιών.

3.Να ψυχαγωγηθούν και να αναπτύξουν ιδιαίτερες κλίσεις τους.

1. Πληροφορίες από το διαδίκτυο,

φωτογραφίες και διάφορες εικόνες από παραστάσεις του Θεάτρου Σκιών.

2. Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Σπαθάριου μουσείου και δημιουργία φιγούρων.

3.Επίσκεψη Καραγκιοζοπαίχτη στο σχολείο και παρακολούθηση παράστασης. Δίνουμε τη δική μας παράσταση με τις φιγούρες μας σε λευκό σεντονάκι. Τραγούδι , χορός.

Αρχείο με τις εργασίες των παιδιών και φωτογραφικό υλικό.

ΟΧΙ

3.

Στοματική Υγιεινή

Α’1

Βιργινία Καραβοκύρη, ΠΕ 70

Δεκέμβριος-Μάιος,2013-14

Οι μαθητές;

1.να γνωρίσουν Τα δόντια και τη δομή τους

2.να αποκτήσουν συνήθειες φροντίδας των δοντιών και πρόληψης ασθενειών.

1.Παρακολούθηση CD rom της οδοντιατρικής εταιρείας.

2. Επίσκεψη στον οδοντίατρο , χειροτεχνίες, ζωγραφική , ανάγνωση σχετικών βιβλίων.

Κατασκευές και ζωγραφιές των παιδιών, φωτογραφίες (αρχείο)

ΝΑΙ

4.

Διατροφή και άσκηση

Α’1

- Βιργινία Καραβοκύρη, ΠΕ 70

- Σπύρος Τσιλιγγίρης, ΠΕ 11

- Σπαθάρα Αικατερίνη ΠΕ08

Δεκέμβριος-Μάιος,2013-14

Οι μαθητές :

1.να κατανοήσουν τη σημασία της υγιεινής διατροφής και της άσκησης

2.να υιοθετήσουν συνήθειες υγιεινής διατροφής

3. να γνωρίσουν τις ομάδες των τροφών και τις ωφέλειές τους.

1. Επίσκεψη γαστρεντερολόγου και διατροφολόγου στο σχολείο.

2.Παρασκευή υγιεινών γευμάτων στην τάξη.

2. Ανάγνωση σχετικών βιβλίων και παραμυθιών, ζωγραφική –κολάζ.

Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας  και ζωγραφιές των παιδιών, φωτογραφίες (αρχείο)

ΝΑΙ

5.

Η τάξη μου -Το σχολείο μου

Α’2

Αθανασία Τσολακάκη (ΠΕ 70)

2 εβδομάδες

το Σεπτέμβρη-Οκτώβρη

- Γνωριμία με το χώρο εκπαίδευσης, εσωτερικό και εξωτερικό.

-Προσανατολισμός και θέση αιθουσών και αντικειμένων στην τάξη.

-Περιήγηση μέσα και έξω από το κτίριο, εντοπισμός και αναγνώριση θεματικών αιθουσών.

-Παιχνίδι περιγραφής αντικειμένων μέσα στην τάξη.

-Ζωγραφική αποτύπωση αντικειμένων εντός και εκτός σχολικού κτιρίου.

-Ζωγραφιές στο βιβλίο Μελέτης.

Όχι

6.

Καραγκιόζης

Α’2

Αθανασία Τσολακάκη (ΠΕ 70)

2 εβδομάδες το Νοέμβρη

-Γνωριμία με θέατρο σκιών.

-Γνωριμία με φιγούρα Καραγκιόζη και άλλες.

-Διασκέδαση.

-Κατασκευή φιγούρας Καραγκιόζη.

-Παρακολούθηση παράστασης θεάτρου σκιών στο σχολείο.

-Παιχνίδι ρόλων από μαθητές.

-Ανάρτηση φιγούρων στον τοίχο της τάξης.

Όχι

7.

Φιλαναγνωσία

Α’2

-Αθανασία Τσολακάκη (ΠΕ 70)

-Σουζάνα Μαυρογένη (ΠΕ 70)

καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους

-Εξάσκηση στην ακρόαση αναγνωσμάτων.

-Αναδιήγηση, εντοπισμός ηρώων – βασικού νοήματος, περίληψη.

-Ζωγραφική ή δραματική απόδοση.

-Μεγαλόφωνο ανάγνωση από εκπαιδευτικό.

-Ακρόαση ψηφιακού παραμυθιού από διαδίκτυο ή CD.

-Zωγραφιές, δραματοποιήσεις.

-Ζωγραφιές στην τάξη.

-Φωτογραφίες από δραματοποίηση.

Όχι

                 

8.

Η γειτονιά μου

Α’2

Αθανασία Τσολακάκη (ΠΕ 70)

3 εβδομάδες

τον Οκτώβρη-Νοέμβρη

-Γνωριμία με τη γειτονιά του σχολείου.

-Περιγραφή γειτονιάς κάθε παιδιού.

-Ομοιότητες – διαφορές

-Βόλτα στη γειτονιά του σχολείου, απαρίθμηση καταστημάτων και άλλων χώρων.

-Επίσκεψη και συζήτηση με επαγγελματία (κομμώτρια).

-Παρουσίαση από τον κάθε μαθητή της γειτονιάς του.

-Καταγραφή ερωτήσεων προς την επαγγελματία.

-Zωγραφική ομαδική απεικόνιση της γειτονιάς του σχολείου και του πάρκου.

΄Οχι

9.

Διατροφή και υγεία

Α’2

-Αθανασία Τσολακάκη (ΠΕ 70)

-Σουζάνα Μαυρογένη (ΠΕ 70)

-Σπύρος Τσιλιγγίρης (ΠΕ 11)

-συνάδελφος εικαστικών

Δεκέμβιος 2013 – Μάιος 2014

-Γνωριμία με ομάδες τροφών.

-Διατροφική αξία πρωινού.

-Υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών διατροφής και άσκησης

-Ζωγραφιές και κολάζ, ιστορίες και παραμύθια σχετικά.

-Παιχνίδια ρόλων, παντομίμα, γυμναστική.

-Παρασκευή και κατανάλωση υγιεινών γευμάτων στην τάξη.

-Κολάζ πυραμίδας διατροφής.

-Φωτογραφίες από γεύματα στην τάξη.

-Δημιουργία αφίσας με αινίγματα, παροιμίες, υγιεινές και βλαβερές τροφές.

Ναι

10.

Φροντίζω τον εαυτό μου και τα δόντια μου

Α’2

-Αθανασία Τσολακάκη (ΠΕ 70)

-Σουζάνα Μαυρογένη (ΠΕ 70)

-Σπύρος Τσιλιγγίρης (ΠΕ 11)

-Σπαθάρα Αικατερίνη ΠΕ08

Δεκέμβιος 2013 – Μάιος 2014

-Γνωριμία με μέλη σώματος.

-Γνωριμία με δομή και ονομασίες δοντιών.

-Υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών φροντίδας σώματος και δοντιών.

-Κινητικά παιχνίδια.

-Ζωγραφιές – κατασκευή ομοιομάτων δοντιών.

-Παρακολούθηση βίντεο/ταινιών σχετικά με πρόληψη νοσημάτων δοντιών.

-Ζωγραφιές και κατασκευές στην τάξη.

-Φωτογραφίες από επισκέψεις γιατρών.

-Δημιουργία αφίσας με μηνύματα υγιεινών συνηθειών.

Ναι

11.

 «Φιλαναγνωσία –

Ο Πόλεμος της Ωμεγαβήτας

Α’1 – Α’2

- Σουζάνα Μαυρογένη ΠΕ70

- Αθανασία Τσολακάκη ΠΕ70

- Βιργινία Καραβοκύρη ΠΕ70

Δεκέμβιος 2013 – Μάιος 2014

- Ανάπτυξη δεξιοτήτων

προσέγγισης λογοτεχνικών κειμένων.

- Προσανατολισμός του ενδιαφέροντός  τους σε διάφορες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργίας

- ευαισθητοποίηση σε αξίες ζωής και συναισθήματα

- ανάπτυξη δεξιοτήτων  καλής επικοινωνίας και συνεργασίας

- συνοδευτικές δημιουργικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

- παραγωγή λογοτεχνικών κειμένων και εικαστικών δημιουργιών

- δημιουργία ελεύθερων απεικονίσεων σχετικών με τη θεματολογία του βιβλίου

- θεατρικά δρώμενα.

- έκθεση ζωγραφικής, κολάζ, - δημιουργία ψηφιακού λευκώματος,

- Λογοτεχνική – Εικαστική βραδιά

Ναι

                     

Θα μας βρείτε εδώ...

Επικοινωνία

 

Ταχ. διεύθυνση: Γεωργίου Ζαρίφη 5

Τ.Κ. 68100 Αλεξανδρούπολη

Τηλ.: 2551024443

Fax: 2551024651

Email:  mail@dim-peir-alexandr.evr.sch.gr

Είσοδος Χρήστη

karakousisdimos-logo

Κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων

Copyright © 2017 All Rights Reserved