Οι μαθητές με τη βοήθεια του εργαλείου Κidspiration δημιούργησαν τους παρακάτω εννοιολογικούς χάρτες προκειμένου να ταξινομήσουν τα μέσα μεταφοράς και συγκοινωνίας:
Στη συνέχεια οι μαθητές κάνοντας χρήση του διαδικτυακού εργαλείου ToonDoo δημιούργησαν ιστορίες κόμικς με θέμα τα μέσα συγκοινωνίας σε διάφορες πόλεις:
Η εργασία τους, από ψηφιακής πλευράς, ολοκληρώθηκε με ένα animation που δημιούργησαν χρησιμοποιώντας τα παρακάτω εργαλεία: Pivot Stickfigure Animator, Windows Movie Maker. Το αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω:
Το ουσιαστικότερο κομμάτι της εργασίας ήταν η στιγμή που οι μαθητές βγήκαν στην κοινωνία και με ερωτηματολόγια συνέλεξαν στοιχεία (με τη διαδικασία της συνέντευξης) για τον τρόπο που μετακινούνται οι πολίτες, τα οποία και παραθέτουν παρακάτω σε μορφή γραφημάτων.