ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: MEMORIES
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Κοσμά Γεωργία-Μυρσίνη
ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝTΙΚΕΙΜΕΝΟ |
Αγγλικά |
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ |
Α2 |
ΗΛΙΚΙΑ |
11 |
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑΣΗ |
Προσωπική ζωή |
ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ |
Ενότητα 5, Lesson 1 του σχολικού εγχειριδίου Αγγλικά ΣΤ’ Δημοτικού English 6thGrade |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ
|
Present Simple, Past Simple |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
Οι μαθητές θα εμπλακούν σε μια σειρά δραστηριοτήτων στις οποίες ενεργοποιούν την πρότερη γνώση γραμματικοσυντακτικών δομών και λεξιλογίου (activationof prior knowledge) προκειμένου να τη συνδέσουν με τη νέα και να παράγουν τη γλώσσα-στόχο συνεργατικά. |
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ |
|
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ |
Περιγράφω συνήθειες του παρελθόντος |
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ |
Used to + Bare Infinitive |
ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ / ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΠΕ |
Φωτοτυπίες των φύλλων εργασίας 1, 2, 3, 4 Σύνδεση στο διαδίκτυο για την πλοήγηση στη σελίδα: http://www.busyteacher.org/2459-song-this-used-to-be-my-playground-used-to.html |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ |
1 διδακτική ώρα |
ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ Κάνοντας πράγματα με το σωστό τρόπο Ενεργώντας με βάση τη γνώση που έχουν αποκτήσει με αναμενόμενο, προβλεπόμενο ή συνηθισμένο τρόπο, βασιζόμενοι σε ό,τι έχουν διδαχθεί. Α ΦΑΣΗ TASK 1 Pre Listening Οι μαθητές καλούνται σε ομάδες των τεσσάρων (groupwork) να σχηματίσουν προτάσεις βάζοντας τις λέξεις στη σωστή σειρά (word order). Οι προτάσεις που σχηματίζονται είναι στίχοι από τραγούδι σχετικό με το περιεχόμενο της ενότητας. (Φύλλο εργασίας 1) Χρόνος: 5 λεπτά Β ΦΑΣΗ While Listening Οι ομάδες ακούνε το τραγούδι και ελέγχουν τις προτάσεις τους. Χρόνος: 7 λεπτά Γ ΦΑΣΗ TASK 2 Post Listening Μοιράζονται στους μαθητές φωτοτυπίες με όλους τους στίχους του τραγουδιού. Οι ομάδες καλούνται να απαντήσουν προφορικά στις ερωτήσεις κατανόησης. (Discussionand comprehension Φύλλο εργασίας 2) Χρόνος: 5 λεπτά ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ Κάνοντας πράγματα με ενδιαφέρον τρόπο Μεταφέροντας τη γνώση και τις ικανότητες από ένα περιβάλλον και προσαρμόζοντας τα σε ένα διαφορετικό-βγάζοντας δηλαδή κάτι έξω από το οικείο του περιβάλλον και κάνοντάς το να λειτουργήσει και σε κάποιο άλλο. TASK 3 Τα μέλη των ήδη διαμορφωμένων τριών ομάδων περιφέρονται γύρω από τα θρανία της ομάδας τους. Πάνω στα θρανία βρίσκονται κομμένοι σε λωρίδες οι στίχοι του τραγουδιού. Οι μαθητές ακούν το τραγούδι, το οποίο σταματά η εκπαιδευτικός όποτε κρίνει αυτή. Οι μαθητές προσπαθούν να αναγνωρίσουν τους στίχους που μόλις άκουσαν από το σημείο στο οποίο βρέθηκαν, τη στιγμή που σταμάτησε η μουσική και σταμάτησαν να περιφέρονται κι οι ίδιοι γύρω από τα θρανία. Όποια ομάδα μαζέψει τα περισσότερα χαρτάκια με τους στίχους είναι η νικήτρια. Η αξιοποίηση στρατηγικών καθιστά όλους τους μαθητές εν δυνάμει νικητές. Χρόνος 13 λεπτά |
|
ΠΩΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ
2. Ως homeworkassignment προτείνεται η writingactivityαπό την ιστοσελίδα: http://www.busyteacher.org/5724-used-to-writing-activity.html (Φύλλο εργασίας 3) 3. Εργαλείο αυτοαξιολόγησης (Φύλλο εργασίας 4) |
Βιβλιογραφία
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Βασικό επιμορφωτικό υλικό, τόμος Β ειδικό μέρος ΠΕ06 Αγγλικών Μάιος 2011, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Οι Ξένες Γλώσσες στο Σχολείο. Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών.
Δικτυογραφία
http://www.busyteacher.org/2459-song-this-used-to-be-my-playground- used-to.html
http://www.busyteacher.org.5724-used-to-writing-activity.html
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
LISTENING AND GRAMMAR
Word order. Unscramble the following sentences. Then listen and check.
For example:
Playground/used/This/be/to/my – This used to be my playground
- dream/my/This/childhood/used/be/to
- to/ran/used/place/This/to/the/be/I
- was/Whenever/need/in/friend/a/of/I
- end?/it/did/to/have/Why
- always/they/do/say?/why/And
- back/look/Don’t
- high/Keep/head/your/held
- why/ask/them/Don’t
- is/short/Life/because
- know/you/And/before
- old/You’re/feeling
- heart/your/breaking/is/And
- hold/Don’t/on/past/the/to
- ask/much/too/Well/to/that’s
ΦΥΛΛΟΕΡΓΑΣΙΑΣ 2
This used to be my playground
This used to be my childhood dream
This used to be the place I ran to
Whenever I was in need of a friend
Why did is have to end?
And why do they always say?
Don’t look back
Keep your head held high
Don’t ask them why
Because life is short
And before you know
You’re feeling old
And your heart is breaking
Don’t hold on to the past
Well that’s too much to ask
This used to be my playground [used to be]
This used to be my childhood dream
This used to be the place I ran to
Whenever I was in need of a friend
Why did it have to end?
And why do they always say?
No regrets
But I wish that you
Were here with me
Well then there’s hope yet
I can see your face
In our secret place
You’re not just a memory
Say goodbye to yesterday
Those are words I’ll never say [I’ll never say]
This used to be our playground [used to be]
This used to be our pride and joy
This used to be the place we ran to
That no one in the world could dare destroy
This used to be our playground [used to be]
This used to be our childhood dream
This used to be the place we ran to
The best things in life are always free
Wishing you were here with me
Discussion and comprehension
- Is the song about good memories or bad memories?
- Was the playground a safe or a dangerous place to be?
- What did the singer do in the playground?
- How does the singer feel now?
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3
In 1990 |
Now |
Job: waiter |
Job: businessman |
Salary: 1,000 pounds |
Salary: millions of pounds |
Place of work: restaurant |
Place of work: his own office |
Means of transport: bus |
Means of transport: car |
Eating place: home |
Eating place: expensive restaurant |
Write 5 sentences about Peter using the pattern:
In 1990 he used to .......... but now he ……….
- …………………………………………………………………………………...
- …………………………………………………………………………………..
- …………………………………………………………………………………..
- …………………………………………………………………………………..
- …………………………………………………………………………………..
ΦΥΛΛΟΕΡΓΑΣΙΑΣ 4
Όνομα: Ημερομηνία: |
||||
Πόσοσυχνά έκανες τα παρακάτω στην ομάδα σου σήμερα; Βάλε ένα √ στο κουτάκι που περιέχει την καλύτερη απάντηση για εσένα και συμπλήρωσε τα σχόλιά σου |
||||
Δραστηριότητα |
Σπάνια |
Μερικές φορές |
Συχνά |
Σχόλια |
1. Άκουσα τη γνώμη των άλλων |
||||
2. Συνόψισα τα λεγόμενα τους |
||||
3. Ζήτησα πληροφορίες |
||||
4. Έδωσα πληροφορίες |
||||
5. Είπα τη γνώμη μου |
||||
6. Συμφώνησα ή διαφώνησα |