Σχολείο eTwinning είναι πλέον το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, αφού πρόσφατα πιστοποιήθηκε με την ετικέτα ποιότητας του eTwinning Σχολείου. Πρόκειται για μια σημαντική διάκριση που έλαβε το σχολείο μας, η οποία επιτεύχθηκε έπειτα από αξιολόγηση που έγινε στο έργο που επιτελείται τόσο στον τομέα της υλοποίησης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων eTwinning όσο και στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών καθώς και στη βαρύτητα που δίνεται στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας.

Εθνικά Προγράμματα 2012 - 2013

 

kipos1

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2012-13 οι μαθητές του ΣΤ2 υλοποίησαν πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα: "Πρασινίζοντας την αυλή του σχολείου μας".

Οι δραστηριότητές τους αποτυπώθηκαν σε ηλεκτρονική παρουσίαση.

 

 
 

progr3

Την Παρασκευή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων " Επικοινωνώ αισθάνομαι... Είμαι ο εαυτός μου" και " We care". Την  παρουσίαση παρακολούθησαν εκτός από τους μαθητές του σχολείου, οι  γονείς τους και οι ειδικοί  επιστήμονες που συνεργάστηκαν στην υλοποίησή τους.

khpos3

«Δε μου αρέσει τίποτε στο χώρο της αυλής, γιατί δε μοιάζει με αυλή σχολείου, μοιάζει με γκαράζ αυτοκινήτων….. Αισθάνομαι λύπη γιατί πριν από χρόνια η αυλή του σχολείου μου ήταν γεμάτη δέντρα, καταπράσινα παρτέρια, λουλούδια, ζώα και πουλιά και τώρα δεν υπάρχει τίποτε από αυτά.»

 «…Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα παρέμβασης στο χώρο της αυλής εφόσον το σχολείο είναι σαν το δεύτερο σπίτι τους.»

Τα παραπάνω αποσπάσματα αποτελούν σκέψεις μαθητών του σχολείου μας, το οποίο πράγματι πριν από αρκετά χρόνια διέθετε έναν υπέροχο κήπο. Οι σκέψεις αυτές μας έκαναν να ονειρευτούμε έναν σύγχρονο κήπο, με λουλούδια και λαχανικά αρχικά, και αργότερα με δέντρα και γιατί όχι με ζώα και πουλιά.

khpos1

 

Έπειτα από προτάσεις μαθητών των 3 τμημάτων, ΣΤ2΄, Β1, Β2, αποφασίσαμε να αναλάβουμε δράση. Φυτέψαμε σπόρους σε μικρά σπορεία και δημιουργήσαμε μικρά θερμοκήπια από ανακυκλώσιμα υλικά. Οι σπόροι μας, οι οποίοι προέρχονταν από την εναλλακτική κοινότητα Πελίτι καθώς και από την προσωπική μας συλλογή ήταν: ρόκα, μαρούλι, πράσο, καλαμπόκι, σπανάκι, άνηθος, μαϊντανός, ηλιόσπορος. Παράλληλα με τα σπορεία επιλέχθηκε χώρος στην αυλή για το μικρό λαχανόκηπο και ξεχωριστό μέρος για να αποτελέσει τον κήπο των ανθοφόρων. Έγιναν οι ανάλογες εργασίες στο έδαφος καθώς και σχέδια που περιείχαν διαχωρισμό των παρτεριών.

Παράλληλα με την προετοιμασία του εδάφους πραγματοποιήσαμε επισκέψεις σε φυτώριο, σε κοντινό πάρκο για να μελετήσουμε τη χλωρίδα της περιοχής αλλά και διάφορες άλλες δράσεις (π.χ. πειράματα ανακύκλωσης και αποσύνθεσης, κατασκευές φυτολογίων, ταϊστρών για τα πουλιά, κατασκευές με φυσικά υλικά, αλλά και παιχνίδια).

Δυστυχώς ο καιρός στο μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα αλλά και της άνοιξης ήταν βροχερός γεγονός που δεν μας επέτρεπε να δουλεύουμε συχνά μέσα στον κήπο μια και το έδαφος ήταν λασπώδες. Παρ’ όλα αυτά, με τις πρώτες ηλιοφάνειες της άνοιξης τολμήσαμε να σπείρουμε τα φυτά που είχαν ήδη μεγαλώσει στα σπορεία αλλά και βολβούς κρεμμυδιών και διάφορους άλλους σπόρους. Προσπαθήσαμε να φροντίζουμε τα φυτά μας όσο καλύτερα γινόταν.

khpos2

 

Στις αντίξοες, όμως, καιρικές συνθήκες ήρθαν να προστεθούν και οι γλάροι, οι οποίοι έχοντας σαν ορμητήριό τους την κοντινή στο σχολείο μας θάλασσα δεν άφησαν πολλούς από τους σπόρους αλλά και την πλειοψηφία των λαχανικών να προοδεύσουν.

Για να μετριάσουμε την απογοήτευση μας αποφασίσαμε να φυτέψουμε λουλούδια στο σημείο του κήπου που είχαμε προαποφασίσει, δηλαδή δίπλα στο άγαλμα του δωρητή του σχολείου μας, Γ. Ζαρίφη.

Το τέλος της σχολικής χρονιάς μας βρήκε σίγουρα με περισσότερες γνώσεις σχετικά με τα φυτά και τη χρησιμότητά τους αλλά με περισσή απογοήτευση.

Μπορεί να μη φτάσαμε στο σημείο να πρασινίσουμε την αυλή του σχολείου μας φυτέψαμε, όμως, το σπόρο της ενασχόλησης με τα φυτά και τη φύση στους κήπους ψυχής και μυαλού 55 μαθητών και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε την επόμενη σχολική χρονιά με μεγαλύτερη υποστήριξη.

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΤΙΤΛΟΣ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

«ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ»

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ, ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

 

«ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ… ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ»

ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

 

«ΒΛΕΠΩ, ΒΛΕΠΕΙΣ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ»

ΓΚΟΝΤΣΙΔΟΥ

 

«ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»

ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, ΠΑΠΠΑ

 
     

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

   

«ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ»

ΚΥΒΙΡΤΖΙΚΗΣ, ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ

 

«ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ»

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΝΩΛΙΚΑ

 

«ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ»

ΚΥΒΙΡΤΖΙΚΗΣ

 
     

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

   

«ΜΕΣΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ»

ΠΙΝΙΟΥ, ΚΟΣΜΑ,ΜΑΝΩΛΙΚΑ, ΚΥΡΙΜΑΛΑΚΗ

 

«Η ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΜΑΣ»

ΠΑΠΠΑ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ

 

«ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA- ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΩΝ»

ΚΟΥΓΙΟΥΡΟΥΚΗ, ΚΑΠΟΓΛΟΥ, ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

ΔΙΚΤΥΟ

«ΠΡΑΣΙΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»

ΚΟΥΓΙΟΥΡΟΥΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, ΠΑΠΠΑ

ΔΙΚΤΥΟ

«ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΦΥΣΗ- ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗ ΖΩΗ»

ΚΟΥΓΙΟΥΡΟΥΚΗ, ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

 

«ΝΕΡΟ, ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ»

ΜΠΡΟΥΤΣΟΥ

 

«ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA»

ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΜΑΝΩΛΙΚΑ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΗ, ΚΑΠΟΓΛΟΥ

ΔΙΚΤΥΟ

     
     

E-TWINNING

ΤΙΤΛΟΣ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

“DISCOVER YOUR TALENT”

ΚΟΣΜΑ, ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

 

«ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ- flaschenpast”

ΚΑΠΟΓΛΟΥ

 
     
     

COMENIUS

ΤΙΤΛΟΣ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

YOUNG EXPLORERS

ΜΠΡΟΥΤΣΟΥ, ΚΥΒΙΡΤΖΙΚΗΣ, ΓΚΟΝΤΣΙΔΟΥ, ΚΟΥΓΙΟΥΡΟΥΚΗ, ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΚΟΥΣΟΥΛΑ, ΚΟΣΜΑ, ΚΑΦΕΤΖΗ, ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΥΡΟΥΛΑΚΗ

ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ: ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ

     
     
     

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2012-2013 οι μαθητές της ΣΤ΄2 τάξης υλοποίησαν Πρόγραμμα περιβαλλοντικής Εκαπίδευσης στο πλαίσιο του Εθνικού Θεματικού Δικτύου "Υπαίθρια Διαβιωση" του ΚΠΕ Παρανεστίου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είχε τον τίτλο: "Βγείτε στη φύση, χαρείτε τη ζωή". Οι δραστηριότητές τους αποτυπώθηκαν σε ηλεκτρονική παρουσίαση.

 

Θα μας βρείτε εδώ...

Επικοινωνία

 

Ταχ. διεύθυνση: Γεωργίου Ζαρίφη 5

Τ.Κ. 68100 Αλεξανδρούπολη

Τηλ.: 2551024443

Fax: 2551024651

Email:  mail@dim-peir-alexandr.evr.sch.gr

Είσοδος Χρήστη

karakousisdimos-logo

Κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων

Copyright © 2017 All Rights Reserved