Εκτύπωση

Πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης

Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμααυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ).

Κατά το α΄ έτος εφαρμογής του προγράμματος αυτοαξιολόγησης (2010-2011) επιλέχθηκαν τρεις δράσεις.

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2011-20120 από τις τρεις δράσεις παρέμειναν οι δύο για τους παρακάτω λόγους:

Οι δράσεις που παρέμειναν προς υλοποίηση είναι:

α) Αναβάθμιση των χώρων του σχολείου: στοχεύοντας σε ένα πρότυπο σχολείο

β) Οι ενισχυτικές, υποστηρικτικές και αντισταθμιστικές παρεμβάσεις

Οι στόχοι, τα κριτήρια επιτυχίας, το χρονοδιάγραμμα και οι προγραμματισμένες ενέργειες παρέμειναν ίδιες με τον αρχικό σχεδιασμό παρά τις μικρές μεταβολές που πραγματοποιήθηκαν, όπως η προσθήκη επιμέρους στόχων (κατασκευή ιστοσελίδας κ..ά).

Οι δυο ομάδες εκπαιδευτικών που υλοποιούν τα σχέδια δράσης συναντήθηκαν αρκετές φορές κατά το α΄ τετράμηνο και προέβησαν στις απαραίτητες ενέργειες σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό με αποτέλεσμα:

α. Όσον αφορά το α΄ σχέδιο δράσης

β. Όσον αφορά το β΄ σχέδιο δράσης

Τα δυο σχέδια δράσης, από τα τρία που αρχικά είχαν σχεδιαστεί, προχωρούν κανονικά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Η πορεία της εξέλιξης κρίνεται ικανοποιητική. Ανασταλτικός παράγοντας είναι η έλλειψη κονδυλίων για την υλοποίηση κάποιων ενεργειών, όπως η αναμόρφωση των αιθουσών και ο εμπλουτισμός τους με σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα.

 

ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Η αίθουσα που έγινε βιβλιοθήκη

  

Η μεταφορά των βιβλίων έγινε από τους μαθητές και τις δασκάλες του σχολείου

 

 

 

Η βιβλιοθήκη μας   τώρα